INSCRIPCIONS AL SERVEI DE RECOLLIDA DE PODA PARALITZADES TEMPORALMENT
Dimecres, 3 de juny de 2026
Els informem que, per tal de garantir el servei, les inscripcions al servei de recollida de poda queden paralitzades temporalment.
El formulari de la poda queda inactiu fins dilluns 8 de juny. Us podreu apuntar a partir del mateix dilluns 8 de juny per a la recollida de la setmana del 15 de juny.
Les peticions registrades fins al moment es gestionaran amb normalitat.
Gràcies per la vostra comprensió i col·laboració.