Servei registre civil

Consulta a Registre Civil

Les consultes dels documents i sol·licituds que es poden tramitar en el registre d'es poden fer a Internet a través de la pàgina web en uns casos i en altres cal fer-ho de manera presencial. Els tràmits són gestionats de manera professional i amb rapidesa. Consulteu de quina manera pot presentar la seva sol·licitud a l'oficina d'atenció al ciutadà de Cabrera d'Anoia. 

Registre Civil en línia

El Registre Civil està funcionant per a la tramitació de diferents documents, sense que sigui necessari instal·lar una aplicació, ni desplaçar-se fins el lloc per poder dur a terme la transacció.

Podreu tramitar qualsevol d'aquest tràmits

  • Certificat de naixement: És un document simple però necessari legalment que indica bàsicament el lloc i hora de naixement de l'acabat de néixer, així com també el seu sexe, tom i pàgina de l'inscrit.
  • Certificat de matrimoni: Aquest document legal pot ser tramitat en el Registre Civil, i és utilitzat per donar fe de la unió de dues persones, entre d'altres dades mostra el lloc i hora de l'esdeveniment, ha d'indicar també el tom i la pàgina
  • Certificat de defunció: Un document necessari per acreditar la defunció d'una persona.

Podeu trobar la informació per demanar qualevol d'aquests documents dins del catàleg de tràmits de l'ajuntament. Al peu d'aquesta pàgina trobareu l'enllaç directe al tràmit. 

Registre civil

Pl. Canaletes, 1 - 08785 Cabrera d'Anoia - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 937 749 017
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 19.02.2020 | 12:38